Ara
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Meslek Yüksekokulumuzda Kalite Toplantısı Gerçekleştirildi

22.06.2026 11:15

Meslek Yüksekokulumuz toplantı salonunda, 08 Haziran 2026 tarihinde saat 11.00’de
Müdür Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Ahmet DÜNDAR başkanlığında, bölüm başkanlarının
katılımıyla kalite konulu toplantı gerçekleştirildi.
Toplantıda, yüksekokulumuzun kalite süreçlerinin geliştirilmesine yönelik çalışmalar
değerlendirilirken, bölüm ve birim bazında oluşturulması planlanan danışman kurullarına
ilişkin hususlar başta olmak üzere çeşitli konular ele alındı. Ayrıca eğitim-öğretim
faaliyetlerinin niteliğinin artırılması, paydaş katılımının güçlendirilmesi ve kalite güvence
sistemi kapsamında yürütülecek çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Katılımcıların öneri ve değerlendirmelerinin alınmasının ardından toplantı, belirlenen
hedefler doğrultusunda yapılacak çalışmaların planlanmasıyla sona erdi. Meslek
Yüksekokulumuz, kalite odaklı yönetim anlayışı çerçevesinde eğitim ve hizmet süreçlerini
sürekli iyileştirmeye yönelik çalışmalarını kararlılıkla sürdürmektedir.